Unfortunately, this case study is available only in Estonian right now.
OA Coffee saab aru, miks on erinevate süsteemide omavahel suhtlema panemine oluline. Väheneb manuaalse töö hulk, erinevate vigade arv ja saab keskenduda olulisele - kohvi tegemisele.
Liidestasime OA Coffee e-poe vajalike infosüsteemidega - Directoga ja Smailyga (mis hiljem vahetati Klaviyo vastu välja).
Lisaks tegime ägeda lojaalsusprogrammi, mis annab klientidele võimaluse koguda OA krediiti ja saada seeläbi oma lemmikkohvi soodsamalt.
Tänapäeva e-poe standard - tellimused liiguvad e-poest otse majandustarkvarasse automaatselt.
Sellega kaovad inimtekkelised vead ja ka laoseis on sellega pidevalt uuendatud.
Kui klient soovib saada OA Coffee uudiskirju, jätab ta oma e-maili vastavasse kastikesse, mille peale liigub kogu info kohe Klaviyosse.
Aga asi ei piirdu ainult sellega - OA Coffee'l on Klaviyos määratud mitu listi, et eristada erinevaid kasutajaid. Kui klient teeb oma esimest ostu, ja soovib seeläbi uudiskirjadega liituda, siis liigub vastav info Klaviyosse. Kui klient registreerib kasutaja, siis liigub ka see info Klaviyosse, kust on võimalik talle saata ilusa kujundusega tervituskiri. Uudiskirjasid saab ta siiski ainult juhul, kui ta on soovi avaldanud.
Tõelised OA kohvi fännid said hea uudise, kui arendasime lojaalsusprogrammi, läbi mille on võimalik oma ostudega teenida OA krediiti. Seda krediiti saab siis järgmistel tellimustel kasutada.
Igal kasutajal on oma krediidi-rahakott. Krediiti võib koguda terve aasta vältel ja kasutada siis, kui ise tahad. Arendasime välja põhjaliku süsteemi erinevate klauslitega - näiteks ei saa krediiti kasutada soodushindadega toodete puhul ja ka näiteks Musta Reede puhul, kus kõik hinnad on niigi väga head.
Krediiti koguda saab siiski iga ostuda, mis ületab vähemalt 35€.
Get in touch with us and let's discuss your idea. We will consult, propose a solution and bring your idea to life with you.