Digiturundus

jõudmaks õigete klientideni

Mis on digiturundus?

Digi- ehk digitaalturundus on kõige lihtsamas sõnastuses turundamine läbi digitaalseadmete ehk arvuti, tahvelarvuti, nutitelefon jne. Nutiseadmete kasutus maailmas tõuseb järjest rohkem, mis tähendab seda, et järjest enam on reklaami hakatud teostama just digitaalselt. See on tänapäeval kõige mõistlikum reklaamimisviis just globaalsuse ja soodsuse tõttu. Ei ole vaja trükkida flaiereid ja neid tänavatel jagada, kui saab edukalt jagada ettevõtte Facebook’is reklaame ja kampaaniaid, mis suure tõenäosusega jõuab palju rohkemate potensiaalsete klientideni.

Digiturundus on tulus ja huvitav, kui teostada õigesti. Oleme valmis rääkima Teile digiturunduse kasulikkusest ja kasutusvõimalustest lähemalt.

Google Adwords

Google on maailma juhtiv tehnoloogia ettevõte, pakkudes ettevõtetele palju häid teenuseid. Google’i lipulaev on kõige suurema andmebaasiga otsingumootor. Selle ära kasutamine äris on ilmselgelt väga tulus.

Google pakub ettevõtetele reklaamimisteenust nimega Google Adwords, mis toimib pay-per-click meetodil, ehk kõige lihtsamal viisil selgitades:
kui Jaanus soovib tellida pitsat, aga ei tea kust, siis on selge, et esimesena kasutab ta Google otsingumootorit. Kui Jaanus kirjutab otsingusse “pitsa minu läheduses” või midagi sarnast, siis esimeseks vasteks annab Google sinu reklaamitava firma. Kui Jaanus otsustab sellele reklaamile klikkida, maksad sina küll mõned sendid Google’le, kuid on suur tõenäosus, et Jaanus tellib sinult ühe või paar pitsat.

Google Adwords’i üles seadistada nii, et see oleks maksimaalse effektiivsusega, ei ole just kõige lihtsam. Küll aga oskavad seda meie spetsialistid. Pakume oma klientidele võimalust suurendada oma müüki kõige mõistlikumal viisil.

Sihtturundus

Sihtturundus on turunduse alamliik, mille peamine eesmärk on suunata reklaami valitud sihtgrupile. Selline viis reklaamimiseks on kuluefektiivne ja väga tulus just sellepärast, et reklaami näevad vaid potensiaalsed kliendid mingi kindla tunnuse järgi.

Facebook Ads’i kaudu on võimalik kuvada ettevõtte reklaami näiteks soo, vanuse, huvide või hobide järgi. Erinevalt Google Adwords’ist toimib see pay-per-view meetodil, kuid kuna reklaami näevad täpselt õige sihtgrupi inimesed, on suur tõenäosus, et paljud on reklaamitavast tootest/teenusest huvitatud.

Selgitame Teile täpsemalt sihtturunduse põhimõtteid ja aitame üles seada Facebook Ad’s reklaami(d), et suurendada Teie müüki kõige mõistlikumalt ja kuluefektiivsemalt!

Alustame koostööga

Võta meiega ühendust, hindame koos Teie ettevõtte vajadusi ja koostame Teile personaalse hinnapakkumise.

Võta ühendust