Brändimine

meelde jäävad ainult parimad

Mis on bränd?

Sõna bränd tuleneb vanapõhja keelest, väljendist brandr, mis märkis omanditunnuse põletamist asjadele ja koduloomadele. Bränd on erinevate tunnuste kogum, mis võimaldab eristada ühte toodet teisele. Selle alla kuuluvad nimi, termin, disain, hüüdlause ja nii edasi, ehk kogu firma imago. Tugev bränd on konkreetne ja meeldejääv, kergesti ära tuntav ja teistest eristatav. Tänapäeval võib näiteks tuua Coca-Cola, McDonald’s, Apple, Google jne.

Korralik bränd on iga ettevõtte alustala. Brändi ehitamine pole aga meelakkumine, mistõttu tuleks konsulteerida professionaalidega.
Meie gurud teavad kaasaegsest brändindusest palju. Aitame Su ettevõtte kohaloleku kindlustada.

Küsi meilt nõu

Konsulteeri meie brändiguruga, kes aitab Teil paremini mõista brändi vajalikkust just Teie ettevõtte võtmes.
Soovi korral koostame Teile personaalse pakkumise.

Brändi kujundamine

Brändi kujundamisel tuleb suurt rõhku panna silmapaistvusele. Kõige paremini aitab seda teha hea disain, mille alla kuulub nii logo ja koduleht kui ka toote või teenuse disain. Kogu brändi ühendaval võrgustikul peab olema sarnane ja äratuntav välimus, meeldejääv slogan ja kõige tipuks õige turundus.

Luues brändi tuleb erilist rõhku panna logole ja selle sobivust ülejäänud disainiga. Hea disain tõstab usaldust, see on tõestatud.

Lisaks heale disainile tuleb brändi kujundamisel mõelda sellele, mis eristab Teie ettevõtet teistest sarnastest ettevõtetest. Kui see on selge, tuleb just seda erisust lihvida ja arendada. Mõistlikum on olla turu parim mingil konkreetsel alal, kui olla keskpärane mitmel alal.

Brändi turundamine

Brändi loomisel on võtmetähtsus tuntusel. Tugev bränd on oma sihtgrupis hästi tuntud ja tänu sellele tuntus ainult tõuseb.

Tänapäeval on kõige effektiivsem viis brändi turundada läbi digiturunduse. Tsiviliseeritud ühiskonnas on enamikul inimestel ligipääs internetile, mistõttu on kõige mõistlikum kasutada reklaamimiseks internetti. See viis on kõige kuluefektiivsem ja reklaami on võimalik suunata konkreetsele sihtgrupile. Kui bränd on hästi välja kujundatud, on turundamine lihtne ja huvitav. Statistikat uurides on võimalik teha muudatusi brändile nii, et võimalikult suur osa sihtgrupist eelistaks Teie brändi mõnele teisele brändile.

Alustame koostööga

Võta meiega ühendust, hindame koos Teie ettevõtte vajadusi ja koostame Teile personaalse hinnapakkumise.

Võta ühendust